“Escrius davant la necessitat de compartir un neguit, un desesper, un descobriment o una injustícia. Escrius des del moment que prens consciència que hi ha un món paral·lel al real, que és la ficció.”

Àngel Burgas

dimecres, 8 d’abril del 2015

La Vero ens recomana... Mecanoscrit del segon origen

Mica en mica us heu anat animant en això de compartir lectures. Tan és així, que molts i moltes de vosaltres repetiu experiència. És el cas de la Vero, qui aquest cop ens vol recomanar la lectura del Mecanoscrit del segon origen. A la bibllioteca el podeu trobar en diferents edicions, però ella ha llegit el de la col·lecció Clàssics de la literatura juvenil. Això és el que li ha semblat:
http://aplitic.xtec.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=15553933

"Recomano aquest llibre a la gent que li agradin la fantasia, els sentiments...

M'ha agradat molt perquè és molt intrigant, mai pots parar de llegir-lo.

Quan vaig començar a llegir-lo, no em va semblar massa interessant, estava a punt de tornar-lo. Però vaig pensar: “si llegeixo una mica més potser em sembla interessant”. I va ser veritat, em va semblar molt xulo i per això el recomano."

I ja sabeu, gaudiu la lectura, compartiu-la... I atreviu-vos a acceptar els reptes lectors que el professorat us proposa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per participar!