Mapa de llibreries de Barcelona



"Hi ha un moment en la vida de les persones decents que es caracteritza pel desig irresistible de comprar un llibre."


Josep Maria de Sagarra, "Les hores dels llibres".

dimecres, 8 d’abril de 2015

La Vero ens recomana... Mecanoscrit del segon origen

Mica en mica us heu anat animant en això de compartir lectures. Tan és així, que molts i moltes de vosaltres repetiu experiència. És el cas de la Vero, qui aquest cop ens vol recomanar la lectura del Mecanoscrit del segon origen. A la bibllioteca el podeu trobar en diferents edicions, però ella ha llegit el de la col·lecció Clàssics de la literatura juvenil. Això és el que li ha semblat:
http://aplitic.xtec.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=15553933

"Recomano aquest llibre a la gent que li agradin la fantasia, els sentiments...

M'ha agradat molt perquè és molt intrigant, mai pots parar de llegir-lo.

Quan vaig començar a llegir-lo, no em va semblar massa interessant, estava a punt de tornar-lo. Però vaig pensar: “si llegeixo una mica més potser em sembla interessant”. I va ser veritat, em va semblar molt xulo i per això el recomano."

I ja sabeu, gaudiu la lectura, compartiu-la... I atreviu-vos a acceptar els reptes lectors que el professorat us proposa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per participar!