“Escrius davant la necessitat de compartir un neguit, un desesper, un descobriment o una injustícia. Escrius des del moment que prens consciència que hi ha un món paral·lel al real, que és la ficció.”

Àngel Burgas

dimecres, 19 d’octubre del 2011

Novetats setembre

Aquí teniu les últimes novetats del mes de Setembre! L'inici de curs sempre és mogudet i fins ara no us els haviem pogut mostrar:

AUTOR: Josef Ajram
TÍTOL: ¿Dónde está el límite?
EDITORIAL: Plataforma
ANY D'EDICIÓ: 2011
RESUM:

"No soy ningún ex broker que un buen día tuvo un bajón, decidió replantearse la vida, empezar de cero, abandonar la Bolsa y dedicarse a ir en bicicleta. No, no soy de ésos.
Decidí convertirme en ultrafondista y participar en las pruebas más duras del mundo para tratar de averiguar dónde estaba el límite del cuerpo humano -dónde estaba mi límite-, del mismo modo que un buen corredor de Bolsa husmea, escucha, tantea y arriesga para aprovechar una buena onda y averiguar hasta cuándo aguantar y en qué momento hay que vender."


AUTOR: Gerard Piqué
TÍTOL: Viatge d'anada i tornada
EDITORIAL: labutxaca
ANY D'EDICIÓ: 2011
RESUM:

"És increïble quan em paro a pensar i recordo que, quan tenia deu o onze anys, esperava a la llotja del Camp Nou la sortida dels jugadors després del partit. (...) Els veia passar i no gosava dir-los res. En canvi, ara m'adono que sóc on eren ells i que tots els jugadors que els nens idolatren són els meus companys de vestidor i els meus amics. De petit, formar part d'aquell vestidor era un somin que ara, anys més tard, s'ha fet realitat. La història d'aquest somni és la història que us vull explicar en aquest Viatge d'anada i tornada."

AUTOR: Christopher McDougall
TÍTOL: Nascuts per córrer. Una tribu de superatletes i la millor carrera que el món ha vist mai
EDITORIAL: La Campana
ANY D'EDICIÓ: 2011
RESUM:

Ple de personatges increïbles, proeses atlètiques impressionants i, sobretot, una gran inspiració, Nascuts per córrer és una aventura èpica que va començar amb una pregunta ben senzilla: per què em fa mal el peu? Buscant una resposta, l'autor i periodista emprèn un viatge per trobar una tribu on hi ha els millors corredors de llarga distància del món i descobrir els seus secrets; durant aquest procés, ens demostra que tot el que ens pensàvem que sabíem sobre córrer és una equivocació.


AUTOR: Clàudia Gray
TÍTOL: Mitjanit
EDITORIAL: Estrella Polar
ANY D'EDICIÓ: 2010


AUTOR: Clàudia Gray
TÍTOL: Addicció
EDITORIAL: Estrella Polar
ANY D'EDICIÓ: 2010
RESUM:

"Vaig tornar a besar en Lucas, aquest cop més a poc a poc, i el petó es va tornar més intens. Em va posar les mans a l'esquena i ens vam abraçar més fort que abans. Em preguntva si podíem arribar a estar més junts encara i vaig recordar què havia sentit quan havia begut la seva sang".


AUTOR: Clàudia Gray
TÍTOL: Compte enrere
EDITORIAL: Estrella Polar
ANY D'EDICIÓ: 2010
RESUM:

"Just el que necessitava, el que em moria de ganes de tenir. Vaig sentir que en Lucas gemegava i no vaig saber si era de dolor o de plaer. Vaig tremolar tota a mesura que xuclava més fort i m'empassava la seva sang sense parar. Era calenta i dolça, la cosa més pura del món. Era vida. Notava com el cos se'm transformava, com agafava forces al mateix temps que la vida de'n Lucas m'entrava a dins".

 
Podeu passar per la biblioteca a buscar-los quan vulgueu. Gaudiu la lectura!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per participar!