Gràcies a la revista Graó, ha arribat a nosaltres la Comunicació de Pep Hernández a les IV Jornades d'integració de les TIC a l'ensenyament. Porta per títol "Yo leo, tú lees y él... nos evalúa, ¿cómo?" i reflexiona sobre les diferents maneres d'avaluar les lectures obligatòries a l'Educació secundària.
Bàsicament, la idea que vol transmetre és que no es tracta tant de saber si aquest o aquell alumne han llegit el llibre que se'ls demanava com d'aprofitar aquesta oportunitat per despertar-los el Gust per la lectura. També ens mostra com aquesta manera de treballar els ajuda a desenvolupar diverses competències. Però sobretot, aconsegueix que les TIC siguin una eina més per acostar els nois i noies a l'apassionant món des llibres i la lectura; així seran més competents en el seu dia a dia i, qui sap, potser podran afrontar una entrevista de feina amb més èxit!
Bàsicament, la idea que vol transmetre és que no es tracta tant de saber si aquest o aquell alumne han llegit el llibre que se'ls demanava com d'aprofitar aquesta oportunitat per despertar-los el Gust per la lectura. També ens mostra com aquesta manera de treballar els ajuda a desenvolupar diverses competències. Però sobretot, aconsegueix que les TIC siguin una eina més per acostar els nois i noies a l'apassionant món des llibres i la lectura; així seran més competents en el seu dia a dia i, qui sap, potser podran afrontar una entrevista de feina amb més èxit!
I ja sabeu... gaudiu l'experiència!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies per participar!