“Escrius davant la necessitat de compartir un neguit, un desesper, un descobriment o una injustícia. Escrius des del moment que prens consciència que hi ha un món paral·lel al real, que és la ficció.”

Àngel Burgas

dilluns, 23 de febrer del 2015

La Paula ens recomana... Elegida

http://aplitic.xtec.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=14554169
La Paula M. ens recomana Elegida, una altra saga de vampirs adolescents a l'alçada de Crepúsculo. De fet, se l'ha definit com una barreja entre aquesta i Harry Potter, ja que la protagonista, una adolescent de 16 anys, estudia en una escola internada per a vampirs. La saga porta per títol La casa de la noche i la protagonitza la Zoey Redbird.

"Jo el recomanaria perquè et fa reflexionar, i és molt divertit. M'ha agradat bastant perquè és molt interessant i t'intriga molt. El primer capítol em va semblar bastant avorrit però després de seguir llegint vaig canviar d'opinió i vaig continuar.

La història tracta d'una noia vampira que fa el seu aniversari el dia de Nadal. Odia els regals de cumple nadalencs. Té una amiga no-morta a la qual ha de salvar perquè torni a la normalitat... El recomano moltíssim."

I ja sabeu, gaudiu la lectura... I compartiu-la. Però compte amb les mossegades!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per participar!