“Escrius davant la necessitat de compartir un neguit, un desesper, un descobriment o una injustícia. Escrius des del moment que prens consciència que hi ha un món paral·lel al real, que és la ficció.”

Àngel Burgas

dimarts, 15 de desembre del 2015

La Janna ens recomana... Dràcula

https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=15557759
La Janna s'estrena recomanant-nos un llibre que apareix sovint al Blog. Ho va fer primer de la mà del Marc, i més tard va ser la Vero qui ens en va parlar. Es tracta de Dràcula, el llibre que llegiu a  1r d'ESO. Això és el que li ha semblat:
 
"Dràcula és la lectura obligatoria de 1r (català).
 
La veritat és que quan vaig començar a llegir el llibre (aquells primers capítols d'introducció) em pensava que era una història totalment avorrida i que no tenia cap sentit a part de que veia a venir que passaria una por..... Jo la llegia per obligació però quan vaig començar a intentar disfrutar-la crec que ho vaig aconseguir.
La recomano per aquelles persones que els hi agradi llegir capítol a capítol i veure la màgia de cada paraula. És una novel.la d'intriga de terror i demostra clarament l'eterna lluita contra el bé i el mal. Una història bastant fantasmagòrica però molt entretinguda."

I ja sabeu, gaudiu la lectura... I compartiu-la!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per participar!