“Escrius davant la necessitat de compartir un neguit, un desesper, un descobriment o una injustícia. Escrius des del moment que prens consciència que hi ha un món paral·lel al real, que és la ficció.”

Àngel Burgas

divendres, 9 de juny del 2017

La Laura ens recomana... El ocupante

https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=15310583Seguim treient recomanacions del calaix! Aquesta vegada s'estrena la Laura E. i ens porta un llibre de l'Àngel Burgas, autor que ens ha visitat en alguna ocasió. 

A la Biblioteca trobareu molts més llibres seus. Us deixem per aquí els últims que hem adquirit.

La Laura s'ha llegit El ocupante, una estranya novel·la a cavall entre la literatura fantàstica i el realisme màgic. El seu protagonista, l'Albert, es trobarà amb un personatge molt inquietant, qui necessitarà que l'ajudi. 

 https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=17030026
"Alberto se mete en un problema que le hace https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=17035842esconderse en Can Serra, una vieja fábrica que tenía muchas historias de miedo. Alberto se decide por subir las escaleras que indican PARAÍSO mientras que sus perseguidores escojen el INFIERNO. Ya en el paraíso, Alberto se encuentra con un viejo que le cuenta que en el infierno vive un espeluznante monstruo. Días después, sus perseguidores no aparecen por el instituto y a Alberto le atormenta la idea de que el monstruo les hubiese hecho algo. Al final, la policía encuentra a los chicos heridos gravemente. Años después, Alberto se mete en el negocio de las drogas y al final mata a Román, el cuál fue su perseguidor. Alberto esconde el cuerpo en el INFIERNO donde se encuentra al viejo loco, pero de repente aparece la policía y lo arrestan. Todo aquello del monstruo y del viejo fue imaginación suya y lo pagó viviendo el resto de su vida en la cárcel.
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=17037689


Lo recomiendo porque es un libro que no deja indiferente a nadie, las tramas, los misterios... te hacen sentir dentro de la historia. Realmente el final te sorprende porque nunca llegas a pensar que la mente es tan poderosa."
https://aplicacions.ensenyament.gencat.cat/epergam/web/fitxa.jsp?id=17035697


I ja sabeu, gaudiu la lectura... I compartiu-la!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per participar!